Z internetu do galerii handlowej – Kasia Konkel i Kasia Skoczek, Omnisense


Do tej pory w podkaście rozmawialiśmy o sprzedaży online, skupiając się na sukcesach sklepów internetowych oraz zastanawiając się jak sprzedawać więcej. Ten odcinek jest nieco inny, ponieważ wyjdziemy po za świat Internetu i wkroczymy do galerii handlowych zastanawiając się w jaki sposób e-sklepy mogą pojawiać się w galeriach handlowych, zyskując nowy kanał sprzedaży i tym samym zwiększając sprzedaż online. Do rozmowy zaprosiłem dwie Panie, Katarzynę Konkel i Katarzynę Skoczek z Omnisense, które jak mało kto znają się na łączeniu doświadczeń kupujących.
—
Obserwuj i zobacz na moim Instagramie m.in. jak powstaje podcast —> https://www.instagram.com/marcinrudzik
Chcesz nawiązać ze mną relację? Zaproś mnie do kontaktów na LinkedIn —> https://www.linkedin.com/in/marcinrudzik/
Podcastu posłuchasz również na swoim telefonie:
…lub na YouTube
LINKI:
https://vsisvoi.ua – Koncept Vsi Swoi
https://www.likealocalguide.com/kyiv/vsi-svoyi-maghazinvsi-svoi-shop – Koncept Vsi Swoi
https://www.galeriamokotow.pl/the-designer-gallery – Mokotowski a’la craft hall (ekskluzywne marki)
https://elektrowniapowisle.com/pl/sklepy#nasze-marki – Elektrownia Powiśle jako przykład z Polski najbliższy idei
https://www.ideafix.pl – Idea Fix w stylu craft hall
https://onthelist-store.com – przykład z Hong Kongu
https://www.onthelist.hk – przykład z Hong Kongu
Case study z SHEIN:
Transkrypcja:
W PRZYSZŁOŚCI

Przedsiębiorca i manager z ponad 12-letnim doświadczeniem. Założyciel i były CEO Brand Active - agencji Shopify & eCommerce. Autor ponad 50 odcinków podcastu Merytorycznie o eCommerce