O potrzebie change managementu w sieciach retail – Michał Przybysz, Dyrektor eCommerce, Super-Pharm


Nieczęsto zdarzają się takie rozmowy jak ta, bo niewiele jest osób w Polsce, które w retailu przeszły przez tyle projektów digitalowych. Moim gościem był Michał Przybysz, obecnie Dyrektor eCommerce, Chief Digital Officer i Członek Zarządu w Super-Pharm. Przez ostatnie kilkanaście lat Michał tworzył od podstaw rozwiązania digitalowe oraz omnichnannelowe w dużych sieciach handlowych takich jak: Leroy Merlin, Media Markt, IKEA czy apteka Gemini. Zawsze blisko zarządu, zawsze blisko zmian, blisko zespołów i blisko doświadczeń klienta. Tym razem moim celem w rozmowie nie był jeden aktualny projekt mojego gościa, lecz jego osobiste przemyślenia. Dla mnie Michał jest sumą doświadczeń dużych polskich retailerów, którzy musieli zacząć się cyfryzować. A być może dla niektórych inspiracją do bycia skutecznym change managerem? Posłuchajcie sami!
—
…lub na YouTube
Podcast do czytania
Wkrótce powstanie transkrypcja 🙂

Przedsiębiorca i manager z ponad 12-letnim doświadczeniem. Założyciel i były CEO Brand Active - agencji Shopify & eCommerce. Autor ponad 50 odcinków podcastu Merytorycznie o eCommerce