customer experience w sklepie internetowym
e-Commerce, Merytorycznie o eCommerce

MOC 011: Customer Experience w sklepie internetowym cz. 1

W tym odcinku rozpoczynam serię nagrań na temat Customer Experience (CX) czyli będę mówił o obszarze doświadczeń kupujących w sklepach internetowych. O tym w jaki sposób zadbać o dobre doświadczenia klientów, tak żeby byli lojalni i chętnie wracali do naszych sklepów internetowych.

 

W pierwszym odcinku o CX w ramach wstępu mówię o:

 

– Czym jest Customer Experience i dlaczego jego brak może wpłynąć na spadek sprzedaży?
– Czym jest mapa podróży klienta (Customer Journay Map)?
– Od czego zacząć proces dostarczania ponad przeciętnych doświadczeń?
– W jaki sposób mierzyć zadowolenie klientów?
– Historie zakupowe, które uczą jak nie obsługiwać kupujących.

 

Facebook: https://www.facebook.com/merytorycznieoecommerce

 

 

Podcastu posłuchasz również na swoim telefonie:

 

mapa podróży klienta
Źródło: https://digitalmarketing.temple.edu

 

Dołącz do grona moich stałych słuchaczy
Zapisując się nigdy nie przegapisz najnowszego odcinka podcastu.
Klikając "Zapisuję się" wyrażasz zgodę na przetwarzanie podanych powyżej danych osobowych przez Marcina Rudzika w celu otrzymywania newslettera.
Related Posts