Marcin Rudzik eCommerce

MOC 009: O omnichannel i multichannel – Sławomir Komiński, Dyrektor Omnichannel Komputronik S.A.

25 lutego 2019|Marcin Rudzik
Podcast merytorycznie o ecommerce Marcin Rudzik
omnichannel komputronik

Do rozmowy o omnichannel i multichannel zaprosiłem Sławomira Komińskiego. Sławek jest Dyrektorem sprzedaży Omnichannel w Komputronik S.A. – sklepu, który nieustannie funkcjonuje od lat ’90 i bardzo skutecznie realizuje strategie sprzedaży wielokanałowej.

Z nagrania dowiesz się m.in.:

– Czym dzisiaj jest Komputronik S.A.?
– Jaka jest różnica pomiędzy omnichannel a multichannel?
– Czego oczekują klienci od sklepów internetowych?
– Dlaczego e-commerce nigdy nie zastąpi sprzedaży stacjonarnej?
– Od czego zacząć w realizacji strategii omnichannel?

 

Podcastu posłuchasz również na swoim telefonie:

 

Przydatne linki:

https://komputronik.pl – sklep internetowy Komputronik S.A.
https://komputronikbiznes.pl/oferta/oprogramowanie – usługi biznesowe
https://www.crn.pl/aktualnosci/komputronik-otwiera-megastore

https://eobuwie.com.pl/magnolia – innowacyjny salon sprzedaży
https://punkt-odbioru.answear.com – punkt odbioru answear.com

 

Dołącz do grona moich stałych słuchaczy
Zapisując się nigdy nie przegapisz najnowszego odcinka podcastu.
Klikając "Zapisuję się" wyrażasz zgodę na przetwarzanie podanych powyżej danych osobowych przez Marcina Rudzika w celu otrzymywania newslettera.
Marcin Rudzik

Założyciel i CEO Brand Active, agencji Shopify & eCommerce należącej do grupy Divante.

Doradza sklepom internetowym oraz prowadzi podcast Merytorycznie o eCommerce. Z pasji strażak oraz zapalony tenisista.

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA

Bezpłatny dostęp do treści premium (1 raz w miesiącu).

Dołącz do grona moich stałych słuchaczy
Zapisując się nigdy nie przegapisz najnowszego odcinka podcastu.
Klikając "Zapisuję się" wyrażasz zgodę na przetwarzanie podanych powyżej danych osobowych przez Marcina Rudzika w celu otrzymywania newslettera.
POBIERZ BEZPŁATNIE
Przygotowałem dla Ciebie Excela, który ułatwi Ci zarządzanie sklepem internetowym! Excel zawiera kilka przydatnych arkuszy: Arkusz zyskowności, Arkusz COS, Arkusz LTV, Arkusz z kalkulatorem Marża/Narzut.
Klikając "Zapisuję się" akceptujesz Politykę Prywatności