MOC 007: Marketing referencyjny w sklepie internetowym – Paweł Styperek, założyciel refericon.pl


Do siódmego odcinka podcastu zaprosiłem Pawła Styperka – niesamowicie pogodnego człowieka, marketingowca, a przede wszystkim założyciela refericon.pl, aplikacji, która dyktyuje trendy w polskim marketingu referencyjnym. Tradycyjnie na początku poznacie mojego rozmówcę oraz to czym się zajmuje, a następnie omówimy, a właściwie to Paweł omówi czym jest marketing referencyjny i jak go wykorzystać w sklepie internetowym w celu zwiększenia sprzedaży, dzieląc się przy tym ciekawymi case studies. Zapraszam do słuchania!
Podcastu posłuchasz również na:
Refericon – https://refericon.pl
Odcinek 3 – Sklep z kawami – konesso.pl
AirBnb (link referencyjny) – https://www.airbnb.pl/c/marcinr253?currency=PLN
Uber – https://www.uber.com
HotJar – https://www.hotjar.com
Referral Candy – https://www.referralcandy.com
Colorland – https://www.colorland.pl
Wskaźnik Net Promoter Score – https://mfiles.pl/pl/index.php/Net_Promoter_Score
PREZENT: Dla wszystkich słuchaczy podcastu 30 dni okresu testowego oraz 51% zniżki na pierwszą płatność w aplikacji Refericon / w celu otrzymania prezentu należy skontaktować się mailowo z Pawłem na hasło „Merytorycznie o eCommerce”
Kontakt do Pawła: pawel@refericon.pl

Przedsiębiorca i manager z ponad 12-letnim doświadczeniem. Założyciel i były CEO Brand Active - agencji Shopify & eCommerce. Autor ponad 50 odcinków podcastu Merytorycznie o eCommerce