jak zdobyć lojalność klientów
e-Commerce, Merytorycznie o eCommerce

MOC 003: Jak zdobyć lojalność klientów? Grzegorz Bieńko – właściciel konesso.pl

W celu nagrania pierwszego wywiadu udałem się do Stalowej Woli, gdzie spotkałem się z Grzegorzem Bieńko – właścicielem sklepu konesso.pl. Grzegorz wraz ze swoim zespołem w zaledwie kilka lat zbudował prężnie działający, rozpoznawalny sklep internetowy, który zdobył serca Polaków. Nasza rozmowa to nie tylko odpowiedź na tytułowe pytanie “Jak zdobyć lojalność klientów?”, ale to również niezwykle inspirująca lekcja prowadzenia sklepu internetowego.

W nagraniu usłyszysz m.in o: edukowaniu klientów, nawiązywaniu relacji pomiędzy klientami, a obsługą sklepu, o kurierach i dlaczego czystość w ich samochodach jest ważna, jak powstał pomysł na efektowną kampanię grzybobrania oraz co kryje w sobie motto: Jeśli pojawił się problem to rozwiążemy go tak, że bedziesz się cieszył, że w ogóle wystąpił.

Podcastu posłuchasz również na:

Sklep internetowy: https://www.konesso.pl

Kawiarnia: https://goo.gl/maps/gmj4pATXgwB2

Akcja z grzybobraniem (kawobraniem): Plik PDF (kliknij i pobierz)

Zdjęcia pudełek i ich zawartości (zamówienie, które osobiście składałem): Plik PDF (kliknij i pobierz)

Specjalnie dla słuchaczy podcastu KOD RABATOWY -10% na zakupy w konesso.pl: MOC

(kod obowiązuje na kawy i herbaty, należy wprowadzić w podsumowaniu koszyka)

 

rozmowa o e-commerce
Na zdjęciu Grzegorz Bieńko (po prawej) oraz Marcin Rudzik (po lewej) podczas nagrywania odcinka

 

konesso e-commerce
Kawiarnia KONESSOcafe, źródło: https://www.facebook.com/konessocafe

 

e-commerce konesso
Kawiarnia KONESSOcafe, źródło: https://www.facebook.com/konessocafe

 

Newsletter
Zapisz się i bądź na bieżąco
Klikając "Subskrybuj" wyrażasz zgodę na przetwarzanie podanych powyżej danych osobowych przez Marcina Rudzika w celu otrzymywania newslettera.
Related Posts