Galerie sztuki w czasach eCommerce i NFT – Marek Duchnowski, Właściciel Galerii Sztuki ToTuart


Dzisiejszy odcinek jest niecodzienny jak niecodzienne zmiany zachodzące na rynku sztuki. Sztuka, która kiedyś kojarzyła nam się z fizycznymi dziełami do kupienia tylko w galeriach sztuki czy domach aukcyjnych dzisiaj jest dostępna również w Internecie. eCommerce również rewolucjonizuje ten obszar sprawiając, że rynek dla artystów otwiera się jeszcze szerzej a dla kolekcjonerów czy inwestorów wprowadza wiele ułatwień. Jednak główny wątkiem dzisiejszej rozmowy będzie coś większego. Wiosną 2021 doszło do rekordowej sprzedaży cyfrowego dzieła NFT „Everydays—The First 5,000 Days” za 69 mln USD, a już 2 grudnia 2021 będzie miała miejsce pierwsza licytacja dzieła NFT w Polsce. Obok takich wydarzeń nie można przejść obojętnym, szczególnie kiedy to wszystko – to handel w internecie. Do czego zmierza rynek sztuki, jakie daje możliwości sprzedawcom i kupującym, jak będziemy postrzegać sztukę za 10 lat? O to zapytałem mojego gościa, którym był Marek Duchnowski, właściciel Galerii Sztuki ToTuart.
—
Wesprzyj działalność podcastu na Patronite —> https://patronite.pl/marcin-rudzik
Obserwuj i zobacz na moim Instagramie m.in. jak powstaje podcast —> https://www.instagram.com/marcinrudzik
Chcesz nawiązać ze mną relację? Zaproś mnie do kontaktów na LinkedIn —> https://www.linkedin.com/in/marcinrudzik/
…lub na YouTube
LINKI:
https://www.linkedin.com/in/marek-duchnowski-2ab478160/ – namiar na Marka
https://totuartshop.com – sklep ToTuart
https://totuart.com – strona ToTuart
https://www.facebook.com/watch/?v=191351862675013 – Jurek Owsiak i Marek Duchnowski podczas 29 edycji WOŚP.
https://totuart.com/blog/codziennik-artystyczny/ – projekt Codziennik Artystyczny
https://www.instagram.com/totuart/ – profil Instagram


Przedsiębiorca i manager z ponad 12-letnim doświadczeniem. Założyciel i były CEO Brand Active - agencji Shopify & eCommerce. Autor ponad 50 odcinków podcastu Merytorycznie o eCommerce