O sprzedaży cross-border i roli płatności online – Daniel Blumczyński, SMB Head, PayU


W tym odcinku usłyszycie Daniela Blumczyńskiego, który w PayU odpowiada za program partnerski i rozwój oferty dla małych i średnich firm. Daniel, już był gościem podcastu w 37 odcinku, a rozmawialiśmy wtedy o polskim rynku płatności online oraz jak działają operatorzy płatności.
Daniel często realizuje projekty z marchantami, którzy chcą rozpocząć lub rozwijać sprzedaż na rynkach zagranicznych, dlatego zapytałem m.in. o:
– w jaki sposób Unia Europejska odpowiada (lub nie) na potrzeby sprzedaż zagranicznej?
– jakie obawy mają marchanci przed ekspansją?
– charakterystykę rynków z centralno-wschodniej Europy: Czechy, Słowacja, Węgry, Rumunia, Bułgaria, Chorwacja, Grecja oraz krajów bałtyckich jak: Litwa, Estonia
– jak wygląda rynek ukraiński pod względem płatności online?
– w jaki sposób PayU pomaga w sprzedaży cross-border?
—
Oferta partnera PayU
Promocja na start, przygotowana z okazji 20-lecia PayU, zakłada, że przez
pierwsze 3 miesiące stawka prowizyjna jest obniżona do zaledwie 1,2%, a opłata aktywacyjna to tylko 20 zł.
Sprawdź szczegóły oferty (kliknij)
—
…lub na YouTube

Przedsiębiorca i manager z ponad 12-letnim doświadczeniem. Założyciel i były CEO Brand Active - agencji Shopify & eCommerce. Autor ponad 50 odcinków podcastu Merytorycznie o eCommerce