MOC 011: Customer Experience w sklepie internetowym cz. 1


W tym odcinku rozpoczynam serię nagrań na temat Customer Experience (CX) czyli będę mówił o obszarze doświadczeń kupujących w sklepach internetowych. O tym w jaki sposób zadbać o dobre doświadczenia klientów, tak żeby byli lojalni i chętnie wracali do naszych sklepów internetowych.
W pierwszym odcinku o CX w ramach wstępu mówię o:
– Czym jest Customer Experience i dlaczego jego brak może wpłynąć na spadek sprzedaży?
– Czym jest mapa podróży klienta (Customer Journay Map)?
– Od czego zacząć proces dostarczania ponad przeciętnych doświadczeń?
– W jaki sposób mierzyć zadowolenie klientów?
– Historie zakupowe, które uczą jak nie obsługiwać kupujących.
Facebook: https://www.facebook.com/merytorycznieoecommerce
Podcastu posłuchasz również na swoim telefonie:

Źródło: https://digitalmarketing.temple.edu

Przedsiębiorca i manager z ponad 12-letnim doświadczeniem. Założyciel i były CEO Brand Active - agencji Shopify & eCommerce. Autor ponad 50 odcinków podcastu Merytorycznie o eCommerce